wtorek, 24 sierpnia 2010

Ostatnie dni lata

Pin It
Na wyprzedaży znalazłam tą oto piękną jedwabną spódniczkę i chociaż początkowo nie miałam na nią pomysłu, to jednak bardzo szybko się znalazły, bo świetnie wygląda z bielą, czerwienią i różem, ale uważam, że można też dodać coś zupełnie nie pasującego, jak duża, zielona torba, a całość zaprezentuje się ciekawie. Spódnicę w kilku wersjach założyłam już kilkakrotnie i czuję się w niej bardzo kobieco! Jednak kwiatki to kwiatki i jakoś zawsze mam do nich słabość ;)
Kwiatów nigdy za mało! Mam nadzieję niedługo przedstawić bardzo bardzo kwiatową stylizację.

spódnica - Zara
chusta - Zara
koszulka biała - po mamie
koszulka czerwona - Jackpot
buty plecione - Zara
buty z tworzywa - Grendha
bransoleta - Reserved
naszyjniki - Stradivarius
torba zielona - Roxy




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz