piątek, 3 czerwca 2011

wypłowiała sukienka

Pin It Nowości z kolekcji wiosennych i letnich mnie zachwycają kolorami i fasonami, ale drapowana na ramieniu sukienka w delikatne kwiatki to fason w którym czuję się kobieco, ale dziewczęco, idealnie, aby świętować 24 urodziny zajadając się ciastem czekoladowym na podwieczorek.
Postawiłam na klasyczne dodatki, troszkę w stylu wiktoriańskim, modny szary lakier na paznokciach oraz proste klapeczki, na tyle wygodne, aby nie połamać nóg podając herbatę ;)

The newest spring and summer collections are adorable, I am impressed by colours and styling but this one I present with drapery and beautiful print makes me feel feminine and girly at the same time, just perfect to celebrate my 24 birthday and eat the chocolate cake.
I wear classic jewellery, victorian style, fashionable grey nail polish and simple, comfortable sandals for move safely when serving tea ;)



13 komentarzy:

  1. Bardzo fajna stylizacja, elegancko ale nie zbyt sztywo. Lubię to!

    OdpowiedzUsuń
  2. pretty print on the dress. i love it =]

    nancyxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie tu:) będę zaglądać:) zapraszam do mnie;*

    OdpowiedzUsuń
  4. dojrzałam piękny naszyjnik :) a sukienki o takim kroju uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna ta sukienka jest, jezeli moge zapytac skad jest ? a naszyjnik idelany.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za tak miłe komentarze!!!

    Sukienka jest z Mango, a naszyjnik dostałam w prezencie, tak aby pasował do mojego wymarzonego pierścionka, który wybrałam sobie dawno dawno temu na 18 urodziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. och , skradłabym chętnie tą sukienkę :)
    dodałam do obserwowanych , a na ta kopertowke polowalamw zeszłym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. krój sukienki jest śliczny :) Ciekawy blog .Będę zaglądać częściej :) Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. naszyjnik jest przepiękny, tak jak i pierścionek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego!:)
    Nie lubię ciast zbytnio, ale to wygląda przepysznie:D
    F.L.

    OdpowiedzUsuń
  11. Very nice photos, I loooove your dress! xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję ci za takie miłe słowa kochana :* Wyglądasz niezwykle kobieco i delikatnie!

    OdpowiedzUsuń