niedziela, 29 kwietnia 2012

60's print on Marni skirt

Pin It
I hope you remember about me because I haven't forgotten about my blog and my Dear Readers. Bad wheather and moving in to my best friend apartement enabled me to be up to date with photos and posts. I hate to have such breaks in this little diary of my looks. 
This time I am wearing Marni at H&M skirt which I bought on sale. I love the 60's print on it, the fabric and  the plano - convex print. I usually wear it with black but this time I made it more casual and different. When I am wearing this skirt with black body it looks even more feminine.

Mam nadzieję, że pamiętacie jeszcze o mnie, gdyż ja nie zapomniałam o blogu i moich Drogich Czytelnikach :) Wcześniej zła pogoda, a potem przeprowadzka do przyjaciółki przeszkodziły mi w byciu na bieżąco ze zdjęciami i pisaniem postów. Nie lubię takich przerw w moim modowym pamiętniku.
Tym razem mam na sobie spódnicę Marni at H&M, którą udało mi się kupić już na przecenie. Bardzo spodobał mi się wzór a la lata 60, materiał i wypukłe owale. Zazwyczaj noszę ją z czarnym kolorem, jednak teraz chciałam by było mniej formalnie i inaczej. Kiedy zakładam czarne body zamiast topu, przyznaję, że jest super kobieco. 







Skirt - Marni at H&M
Top = Mexx
Leather bag - Fossil
Heels - Ryłko

68 komentarzy:

  1. Piękny zestaw :)
    Bardzo podoba mi sie troba.

    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze , przypominasz mi tutaj Serene z Plotkary :D
    spodnica jest swietna !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno nie usłyszałam tak miłego komplementu, dziękuję :D

      Usuń
  3. cudowna, cudownie leżąca spódnica <33

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz baardzo seksownie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz też jest super kobieco! świetna ta spódnica i wspaniałe połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy blog jak i stylizacje! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. You look wonderful in that Marni skirt !

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna spódnica i buty :) i mam wrażenie, że zdj inne trochę zagościły :)

    pozdrawiami dziekuje za polecane miejsca , jednak przeczytałąm już po fakcie . Jednakże byłam w marmoladzie, w La campanie ( po uprzedniej rezerwacji), w Nowej Prowincji oczywiscie tez ;) bo to był mój główny pkt kulinarnego Krakowa ;) , a w nd w Mniszym co Nieco w Tyńcu ;)

    Kraków upalnie nas przywitał i wróciłam z poobcieranymi stopami ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję za odwiedziny, śliczny outfit.

    Zachęcam do obserwacji i udziału w konkursie.

    Pozdrawiam!

    eva-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie. Spódnica świetna o idealnym kroju i wzorze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyjątkowy blog. Ciekawe stylizacje. Lubię do Ciebie zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. spódnica piękna, a połączenie z torebeczką GENIALNE :)


    http://mystylemyworldandi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna spódnica, świetny zestaw :)
    Pozdrawiam, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  14. Po przecenie przynajmniej opłacało się kupić. To chyba jedna z ładniejszych rzeczy, w kolekcji Marni dla H&M podobały mi się również ubrania w zielony wzór... chociaż niebieski lepszy. Klasyczny kształt, pasuje Ci bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  15. I really like how you combined the skirt, it´s simple and still has something special about it :)
    xx
    www.clothesandcamera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wyglądasz w tej spódnicy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna spódnica, wyglądasz wspaniale.

    P.S. Świetne zdjęcia, zazdroszczę fotografa ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie wyglądasz :)
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  19. wow genialna stylizacja :O
    +masz naprawdę bardzo ciekawego i interesującego bloga ^^
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ładny zestaw ,ale mnie zachwycila torebka<3

    OdpowiedzUsuń
  21. wow dear!amazing skirt!!!
    love it!!
    thanks for your comment and follow you on googe friends connect!!
    xoxo=)

    OdpowiedzUsuń
  22. you look so good! toned legs! woot :D

    OdpowiedzUsuń
  23. pięknie wyglądasz! przypominasz mi tu sławną Blake Lively, elegancka a jednocześnie bardzo seksowna ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. ładnie :)!
    zapraszam do siebie :)
    jeśli spodoba Ci się mój blog, zachęcam do obserwowania :)
    byłoby mi bardzo miło :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ale cudowna masz figure! i spodnica - klasa:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgadzam się z Kaliną, Blake Lively jak malowana! Pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  27. spódnica jest świetna, wzór genialny

    OdpowiedzUsuń
  28. Really beautiful bag.

    http://velvetique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Gorgeous! Love the dotted skirt and heels - you have nice photos there xox
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. spódnica jest przepiękna i świetnie zestawia się kolorystycznie z torebką :)

    OdpowiedzUsuń
  31. pieknie sie w niej prezentujesz ;)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie ! Bardzo kobieco i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  33. piękna masz figurkę to i spódnica(moim zdaniem wymagająca!) pięknie leży ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Oh, pieknie wygladasz! Cudna ta spodnica i swietnie ja zestawilas:)

    OdpowiedzUsuń
  35. ciekawe kolorki spodnicy i swietna torebka!!
    xxo

    OdpowiedzUsuń
  36. Love the skirt! Can imagine tons of lovely outfits with it! Hope to see it on you soon :-)

    WorldByBella

    OdpowiedzUsuń
  37. Hello Dear!
    You have a very interesting blog! We can keep in touch following each other, if you like.

    I'm already following you!

    Lov.
    http://garotasmais30.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Greetings!
    60's print on Marni skirt
    Awesome piece of work! A blog like yours should be earning much money from ad sense.

    OdpowiedzUsuń
  39. love print skirt! come by and lets fllw each other if you love to do:)

    OdpowiedzUsuń
  40. great post dear^^
    come by and lets follow each other if you love to do:))
    miss-monaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. slicznaaa :)

    pozdrawiam serdecznei;)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. La jupe est superbe!J'adore
    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękna stylizacja, bardzo elegancka. Te spódnice były z takiego grubego porządnego materiału, żałuję że nie kupiłam takiej... :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  44. marni miała boskie te rzeczy :)

    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  45. Love your outfit! The skirt is amazing.

    http://thefashionistaswardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetny blog : )
    Zapraszam do mojej krainy w wolnym czasie:
    http://ashplumplum.blogspot.com/

    pozdrawiam serdecznie buziaki : *

    OdpowiedzUsuń
  47. Witam, świetny blog, pięknie wyglądasz w tej spódnicy :)
    Pozdrawiam, zapraszam do mnie.
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  48. oh wow, i loooove your skirt :)!
    and your blog is great.
    maybe you want to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  49. genialna spódnica! wyglądasz w niej rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetnie wyglądasz, spódnica jest rewelacyjna, trochę jak by prada :)

    OdpowiedzUsuń
  51. mmm bardzo ciekawa ta spodnicaq, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Niesamowita stylizacja, bardzo w moim guście :) spódniczka jest super! Wyglądasz po prostu pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Writing posts is really fun. I like your blog and things you cover in it. To be trendy in fast paced fashion I use best jeans for lifting bum.

    OdpowiedzUsuń
  54. There is a great point in this blog. Author might have really researched the theme.
    Writing takes times and after such work I like watching women clothing in the form of cheap dressy tops for juniors.

    OdpowiedzUsuń